• Email: fanny.gbs@gbstape.com
  • Bande colorée imprimable pour sigillant le col du sac

    Nastro sigillante per u collu di u saccu si riferisce à a cinta chì usa vinile duru PVC / PET / BOPP cum'è trasportatore, è poi ricopertu cù adesivu di gomma ecologica è micca tossica per legà i collu di sacchetti di pane, sacchetti di polietilene, sacchetti di cibo, è impacchettamentu di verdura in supermercati. etc., in una manera faciule, affidabile è sicura.

    https://www.gbstape.com/bag-neck-sealer-tape-product/

    Cum'è l'adesivo di gomma naturale utilizatu, presenta un rendimentu eccellente in resistenza à a temperatura, soprattuttu à a bassa temperatura, è senza residuu quandu si sbuccia.U traspurtadore di PVC duru face una forza di trazione alta, dura à deformà, è una bona aderenza iniziale.

    U più grande vantaghju di a sigillatura di u collu di u collu hè di mantene l'alimentu frescu - Smetti di espone i vegetali o l'alimentu frescu à a polvera, i batteri ancu l'aria.Taping u collu di u saccu di plastica cù sta cinta per evità l'aria chì entra in i sacchetti, mantenendu cusì a freschezza di l'alimenti periscibili è prutegge l'articuli da a contaminazione.

    Hè adupratu per imballà frutti è ligumi, carne macinata, pane, caramelle, popcorn, sacchetti di ghiaccio, prudutti di panetteria, parti industriali, etc. E a cinta hè largamente usata in casa, supermercati, magazzini di cunvenzione, panetterie, mercati agriculi, supply supply.

    https://www.gbstape.com/bag-neck-sealer-tape-product/

    Eccu diversi culori per l'opzione, cum'è rossu, blu, verde, giallu, etc.

    Inoltre, a cinta hè eccellente per codificazione di culore è a cinta hè stampabile.

    https://www.gbstape.com/bag-neck-sealer-tape-product/

    Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022