• Email: fanny.gbs@gbstape.com
  • 8 Vaega o le Nomex Insulation Pepa

    NOMEX pepao se synthetic aromatic amide polymer insulating pepa faʻatasi ai ma mea faʻainisinia maualuga, fetuutuunai ma mea eletise lelei, lea e mafai ona faatumauina ona foliga e oʻo lava i le maualuga o le vevela, ma faʻaaogaina lautele i masini gaosiga eletise, transformers, masini eletise, electromechanical ma meafale.

    https://www.gbstape.com/dupont-nomex-product/

    E 8 tulaga lelei o le pepa Nomex e pei o lalo:

    1. Malosiaga dielectric masani

    O le calendered Nomex insulating pepa oloa e mafai ona tetee atu i le taimi puʻupuʻu voluma malosi fanua o 18 ~ 40KV/mm, e aunoa ma nisi togafitiga i varnish ma resin.Ona o le maualalo o le dielectric faifai pea o oloa NOMEX, e faia ai le eletise eletise i le va o le insulation ma le malulu sili atu toniga.

    2. Malolosi fa'ainisinia

    A maeʻa le kalena, o le NOMEX insulating pepa e fai si malosi, ma e lelei le elasticity, loimata ma teteʻe abrasion.Ma o mea manifinifi e masani ona fetuutuunai.

    3. Mausalī vevela

    NOMEX insulating pepa o loʻo i ai le faʻatagaina o le UL mea vevela vasega 220 ° C, o lona uiga e mafai ona faʻamautu lelei le faʻatinoga mo le sili atu i le 10 tausaga e tusa lava pe faʻaauau ona tuʻuina i le 220 ° C.

    4. Feso'ota'iga vaila'au

    NOMEX pepa insulating e matua le afaina i le tele o solvents, ma e sili ona lelei le tetee atu i le acid ma alkali corrosion.E faigofie ona fetaui ma varnishes uma, pipii, sua transformer, lubricants ma coolants.E le gata i lea, o le NOMEX pepa faʻapipiʻi o le a le faʻaleagaina e iniseti, sigi ma limu.

    5. Fa'atinoga o le vevela maualalo

    I lalo o le mea faʻafefete o le nitrogen (77K), o le malosi o le NOMEX insulating pepa T410, NOMEX993 ma le 994 e sili atu i le tau o le malosi i le vevela o le potu.

    6. E le maaleale i le susu

    Pe a iai le NOMEX insulating pepa e 95% le susu, o lona malosi dielectric e 90% o lena i se tulaga mago atoatoa, ma i le taimi lava e tasi, e tele mea faʻainisinia ua faʻaleleia moni.

    7. Tete'e fa'avevela

    E tusa lava pe oʻo atu i le 800 megarads (8 megagrays) le malosi o le faʻamaʻi faʻamaʻi, NOMEX pepa insulating e matua le afaina, ma a maeʻa le 8 doses o le radiation, o loʻo faʻatumauina pea ona mea faʻainisinia ma eletise.

    8. E le oona ma mu

    NOMEX pepa fa'a'ese'ese e le maua ai so'o se fa'afitauli oona i tagata po'o manu.NOMEX pepa insulating e le liusuavai i le ea ma e le lagolagoina le mu.E le gata i lea, o lona fa'atapula'aina o le okesene fa'asino (LOI) i le 220°C e sili atu nai lo le 20.8 (e masani lava o le fa'alavelave fa'aleagaina o le ea gaogao) tau), o lea e le mu ai.Nomex insulating pepa e fetaui ma mana'oga e tetee atu i le afi o lo'o fa'ailoa mai e le UL94V-0.

    O le mea moni, o le aiga pepa Nomex e aofia ai nisi ituaiga eseese, e pei o le pepa sili ona lauiloaNomex 410, ona sosoo ai lea ma le Nomex 411, Nomex 414, Nomex 416, Nomex 464. O le a tatou talanoaina nisi uiga o ituaiga eseese i totonu.isi mataupu.


    Taimi meli: Sep-13-2022