• Email: fanny.gbs@gbstape.com
  • Una breve introduzione di Kapton Polyimide Tape

    Nome: Kapton Tape/Film nastro di poliimide

    Materiale:A film di poliimide hè aduprata cum'è sustrato è poi rivestita cù un adesivu di silicone organicu d'altu rendimentu unicu o doppiu.

    Cundizioni di almacenamentu:10-30 ° C, umidità relativa 40 ° -70 °

    Nastro in poliimide Kapton

    Funzioni è applicazione:

    1. Hè appiicata in l'industrii elettronichi è elettrichi, è pò esse aduprata per l'insulation wrapping di bobine di mutore è di trasformatore di classe H cù esigenze più alte, imballaggio è fissazione di bobine d'alta temperatura, prutezzione di resistenza termale di misurazione di temperatura, capacità è entanglement di filu è altri. insulation pasta in cundizioni di travagliu alta temperatura.

    2. A cinta Kapton / Polyimide presenta e proprietà di resistenza à a temperatura alta è bassa, resistenza à l'acidu è à l'alkali, insulazione elettrica, prutezzione di radiazione, alta aderenza, morbida è cumpleta, è senza residu di cola dopu a strappa.È u vantaghju maiò hè chì quandu a cinta Kapton / Polyimide hè sbuchjata dopu l'usu, ùn ci sarà micca residuu nantu à a superficia di l'ughjettu prutettu.

    cinta polyimide à alta temperatura

    3. In l'industria di fabricazione di circuiti, a cinta Kapton / Polyimide pò esse usata per a prutezzione elettronica è a pasta, in particulare per a prutezzione di a temperatura SMT, i switch elettronichi è a prutezzione di dita d'oru PCB, trasformatori elettronici, relè è altri cumpunenti elettroni chì necessitanu alta temperatura è umidità. prutezzione.Inoltre, secondu i bisogni di u prucessu speciale, pò esse equipatu di cinta poliimida bassa statica è ignifuga.Prutezzione di rinfurzamentu di superficia à alta temperatura, pittura spray d'alta temperatura di materiale metallicu, rivestimentu di sabbiatura per copre a prutezzione di a superficia, dopu a pittura spray à alta temperatura è a coccia, hè faciule da sbuchjarà senza lascià cola di residui.

    4. U tape Kapton / Polyimide hè adattatu per a schermatura di saldatura d'onda di circuiti elettronichi, prutegge i dita d'oru è l'insulazione elettrica d'alta qualità, l'insulazione di u mutore, è a fissazione di i lugs pusitivi è negativi di batterie di lithium.

    5. Classificazione: Sicondu l'applicazioni differenti di a cinta Kapton / Polyimide, pò esse divisa in: cinta poliimida unilaterale, cinta poliimida doppia, cinta poliimida antistatica, cinta poliimida composta è cinta poliimide SMT, etc.

    Applicazione di cinta di poliimide

    Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022